Paul Janssen opvolger van commissielid Chretien Mali

Commissielid Chretien Mali doet een stap terug in de fractie van GemeenteBelangen en kiest ervoor om balans aan te brengen in de tijdbesteding voor werk, privé en inzet voor de fractie 50PLUS Gelderland. Chretien legt in mei zijn taken als commissielid van GB neer.

In de raadsvergadering van 31 mei 2017 is Paul Janssen als nieuw commissielid voor GemeenteBelangen benoemd, naast Constant Sciarone. Paul is sinds 2014 actief voor GB als betrokken fractievolger en als bestuursvoorzitter.

Team GB dankt Chretien voor alles wat hij gedaan heeft voor GB en we wensen hem veel succes met zijn werk, privé en zijn rol binnen de Provincie. En we feliciteren Paul met zijn benoeming en wensen hem veel succes met zijn nieuwe rol.