"Werken aan een uitstekende mix van wonen, winkelen, horeca en recreatie"

Jan Willem van der Straaten #10 op de GB kandidatenlijst.

Mijn naam is Jan Willem van der Straaten en getrouwd met Sandra van der Straaten Batterink. Trotse vader van Eline (10), Hugo (7) en Casper (4). Wij wonen in Oosterbeek, waar ik sinds 1972 ook ben opgegroeid. Ik werk bij Koninklijke Horeca Nederland en ben als regiomanager actief voor onze leden in de Achterhoek, maar ook in de gemeente Apeldoorn. Ik hou van fietsen, wandelen en tuinieren.

Niks is belangrijker dan wonen in een sociale, groene en veilige omgeving waar ruimte moet zijn voor bedrijvigheid, cultuur, natuur, sport, goede gezondheidszorg en uitstekend onderwijs. Werken aan een uitstekende mix van wonen, winkelen, horeca en recreatie zijn voor mij belangrijke aandachtspunten.

Ik ben ervan overtuigd dat we ons daar vooral lokaal hard voor moeten maken. Mijn keuze voor GemeenteBelangen komt voort uit de klik die ik heb met de fractie die zich al vele jaren inzet voor het belang van de inwoners in al onze dorpen en onafhankelijk staat ten opzichte van landelijke programma’s of standpunten.