Maak een #selfie van je stem!

selfieLaat je stem niet verloren gaan en ga naar het stembureau. Speciaal voor de Renkumse selfiefanaten, van welke politieke kleur dan ook: kom in actie en laat zien hoe leuk stemmen kan zijn.

GemeenteBelangen Renkum roept álle stemmers, op om de gekste, leukste, of mooiste selfies te twitteren naar @gbrenkum,#RenkumKiest of te mailen naar info@gbrenkum.nl. Een selectie van de selfies plaatsen we op facebook.com/gbrenkum. De allerbeste selfie wordt beloond met een waardebon ter waarde van vijftig euro die te besteden is bij een lokale horecaondernemer naar keuze

Deze verkiezingen is het maken van selfies in de stemhokjes toegestaan. ,,Kiezers kunnen foto’s nemen van zichzelf als hiermee het verloop van de stemming niet wordt gehinderd’’, schreef minister Plasterk van binnenlandse zaken aan de gemeenten in een extra paragraaf over sociale media.

Let op: maak alleen foto’s van jezelf. Het nemen van foto’s van anderen, zonder dat die daar toestemming voor gegeven hebben, is verboden. En zorg dat het maken va de #selfie niet te veel tijd kost waardoor de volgende stemmer moet wachten.