GB Renkum naar 3 zetels!

BEDANKT KIEZERS!

Afgelopen woensdag vonden de gemeenteraadsverkiezingen plaats. In de definitieve uitslag heeft GemeenteBelangen drie zetels gehaald. Een vierde zetel was binnen handbereik, maar werd net niet binnengesleept.

We zijn enorm trots op de groei die wij als partij hebben doorgemaakt. Vier jaar geleden begon fractievoorzitter Hermine van den Berg met een heel klein team. Toen werden, redelijk onverwachts, toch twee zetels in de wacht gesleept. Nu, vier jaar later, is GemeenteBelangen een bloeiende partij. De op een na langste kandidatenlijst, een fris team en veel enthousiasme en drive om Renkum beter te maken.

Dit enthousiasme zien we terug in de uitslag. Drie zetels, maar wel drie hele dikke zetels. We zijn de derde partij van de gemeente Renkum en daar zijn we trots op! De vernieuwing in de Renkumse politiek is begonnen en de kiezer heeft zich duidelijk uitgesproken voor deze vernieuwing.

Vanaf deze plek willen we alle 2186 inwoners van onze gemeente bedanken die op ons hebben gestemd. Daarnaast willen we D66 feliciteren met de fantastische uitslag en ook de twee nieuwkomers PRD en RZS met hun zetel. Vier mooie jaren liggen voor de boeg waarin we het maximale zullen doen voor elke inwoner van onze gemeente.

Bestuur GemeenteBelangen Renkum

PS. Klik op deze link voor de volledige definitieve uitslag: http://www.renkum.nl/Actueel/Verkiezingen_gemeenteraad_2014/Uitslag_gemeenteraadsverkiezingen