TV Duno uitgeroepen tot leukste sportvereniging gemeente

tv duno 13 sept 5Een gezellige dag voor de vrijwilligers bij TV Duno. Danielle was namens GemeenteBelangen aanwezig toen de vrijwilligers gisteren officieel bedankt werden en even in het zonnetje werden gezet door voorzitter Godert Walre de Bordes voor alle inzet het afgelopen jaar. Er werd verder volop getennist en door de pachter Gido van Barneveld was er een heerlijke maaltijd klaargemaakt.

Het was op een andere manier ook een bijzondere middag, want TV Duno is officieel uitgeroepen tot leukste sportvereniging van de gemeente Renkum. De burgemeester overhandigde een prachtige oorkonde die uiteraard op een prominente plaats in het clubhuis komt te hangen.
Maar TV Duno gaat verder…  ‘’We gaan nu voor de gezelligste vereniging van Gelderland en uiteindelijk Nederland.’’ aldus voorzitter Godert.
Daarnaast heeft hij het streven om ieder lid van TV Duno te enthousiasmeren om zich als vrijwilliger in te zetten.

Een mooi voorbeeld van hoe een (sport-)vereniging een pijler van de samenleving kan zijn!

tv duno 13 sept 3