Maaike Lourens wint #selfie (#stemfie) actie!

IMG-20140322-WA0007Woensdag 19 maart waren de gemeenteraadsverkiezingen. GemeenteBelangen heeft deze dag een #selfie ofwel #stemfie actie georganiseerd. Kiezers konden hun eigen selfie in het stemhokje insturen via mail of Twitter. Uit alle inzenders heeft de jury bestaande uit de bestuursleden Henk Gerritsen (voorzitter GB) en Sandre Wurster (penningmeester GB) een winnaar gekozen. De gelukkige is Maaike Lourens uit Renkum.

Maaike is onder meer nauw betrokken bij de molen die pas geleden in oude glorie hersteld is. Vandaar dat de cadeaubon – voor een lekker hapje eten bij onze lokale trots de ‘Oude Post’ – door onze voorzitter Henk Gerritsen werd uitgereikt vlak voor de prachtige blikvanger van Renkum. Maaike, gefeliciteerd met deze prijs en geniet van het etentje in Renkum! Wat ons betreft is de actie zeker voor herhaling vatbaar.