Arthur en Constant brengen bezoek aan Powerlab

B7a40W6CYAEmrNwWethouders en raadsleden uit de gemeente Arnhem en Renkum bezochten het Powerlab op locatie Arnhems Buiten.
Het Powerlab is een initiatief van Arnhems Buiten, Kenniscentrum Betatechniek, het Sustainable Electrical Energy Centre of Expertise (SEECE), Rijn IJssel en de HAN.
Na een warm welkom en een eerste kop koffie werd er enthousiast uitleg gegeven over de initiatieven die hier starten. Het Powerlab is een platform waar onderwijs en bedrijfsleven structureel met elkaar samenwerken op het gebied van duurzame energie. Door deze samenwerking wordt de transitie naar de nieuwe energiewereld ondersteund met meer en beter toegeruste studenten.
Contant Sciarone en Arthur van Hees waren aanwezig voor GemeenteBelangen Renkum en kunnen een ieder aanraden deze mooie locatie eens te bezoeken. We bedanken Manon Otten – van London van Arra Property & Interim Management voor de gastvrijheid deze avond.