Ruim duizend kinderen bij Renkumse Koningsspelen

De Koningsspelen zijn na jarenlange afwezigheid eindelijk weer georganiseerd in Renkum. Heel veel vrijwilligers, de basisscholen, verenigingen, ondernemers en de gemeente hebben er dit jaar de schouders onder gezet om weer een groot sportevenement te regelen. In de sportparken Wilhelmina, Hartenstein en De Waaijenberg hebben ruim duizend kinderen genoten van een dagje met z’n allen sporten.

GemeenteBelangen ziet sport en verenigingsleven als belangrijke pijlers van onze samenleving in de dorpen. Sport draagt bij aan plezier, sociale samenhang en gezondheid. Daarom zijn we best trots dat de initiatiefnemers voor deze editie, Daniëlle en Oswald, deel uitmaken van Team GB!

Weekblad Hoog en Laag publiceerde twee mooie artikelen: Ook ‘Renkum’ in de ban van de Koningsspelen en Leerlingen Dorendal vroeg uit de veren voor speciale opening Koningsspelen