Kandidatenlijst 2022 unaniem vastgesteld door leden GB

“Onze partij gaat met een ijzersterke mix van kandidaten naar de gemeenteraadsverkiezing van 16 maart; dit is een groep inwoners die ervaring, vernieuwing en kennis meebrengt”, zegt GB bestuursvoorzitter Marie-Antoinette van der Kracht. In een drukbezochte -online- algemene ledenvergadering is de gepresenteerde kandidatenlijst unaniem aangenomen.

GB fractievoorzitter Daniëlle van Bentem: “Dit team is een mooie afspiegeling van onze dorpen. We hebben een heel divers team dat wordt gebonden door één heel duidelijke overtuiging: onze dorpen een duurzame en leefbare toekomst bieden. Dat doen we met een echt lokale bril én met de inbreng onze inwoners.”

Raadslid John Bartels vervolgt: “Met het samengaan van de Renkumse lokale partijen staat er nu een partij die wortelt in zowat alle geledingen van onze dorpen. Samen bundelen we de krachten, alle inwoners tellen mee. Samen zijn we sterk.”

Dit zijn de 26 kandidaten die namens GemeenteBelangen op de lijst staan voor de gemeenteraadsverkiezingen van maart 2022:

1. Daniëlle van Bentem (Doorwerth)
2. John Bartels (Renkum)
3. Oswald Velthuizen (Renkum)
4. Paul Janssen (Oosterbeek)
5. Theo Modderkolk (Heelsum)
6. Mireille Jansen (Oosterbeek)
7. Yvonne Litjens (Doorwerth)
8. Frank Huizinga (Oosterbeek)
9. Hans de Kruijf (Heelsum)
10. Jan-Willem van der Straaten (Oosterbeek)
11. Jan Koelewijn (Doorwerth)