Eerste posters hangen, campagne begonnen!

poster plakken 1Zaterdagmiddag 8 februari om 16.00 uur was het officiële moment. Alle partijen hebben hun verkiezingsposter opgehangen op de aanplakborden in Heelsum op de splitsing Bennekomseweg en Utrechtseweg. De pers was uitgerukt om een mooie kiekje te schieten van de acht lachende lijsttrekkers. De bubbels werden losgetrokken en de campagne is nu echt gestart.

DSCN1610
De acht lijsttrekkers en burgemeester Jean Paul Gebben proosten op een mooie campagne!

Burgemeester Jean Paul Gebben gaf het startsein en wenste alle partijen veel succes en een mooie en respectvolle campagne toe. Daar zijn wij het van harte mee eens. De komende weken tot aan 19 maart worden drukke, maar mooie weken waarin het belang van de inwoners van de gemeente Renkum voorop moet staan!

De eerste poster opgehangen door lijsttrekker Hermine van den Berg en kandidaat Matthijs Kleij