Danielle op bezoek bij pronkzitting CV de Dwarsliggers!

IMG-20150125-WA0025
Danielle en Pamela op de foto met Prins René de eerste!

Danielle van Bentem was namens GemeenteBelangen samen met goede vriendin Pamela Hotter zaterdagavond bij de pronkzitting van carnavalsvereniging de Dwarsliggers in Lebret zalencentrum te Oosterbeek.
Hier hebben we kennis gemaakt met Prins René de eerste & Prinses Sandra en Jeugdprins Mike & Jeugdprinses Marieke.

Na een officieel dankwoord voor de familie Janssen voor hun inzet voor de vereniging begonnen we aan het feestprogramma vol met leuke acts, dansjes en sketches. Speciaal voor deze avond waren de Oosterbeekse Waldorf en Statler opgetrommeld die vanaf hun balkon alle optredens van de nodige cynische commentaren voorzagen.

Na het programma van deze avond was het tot in de late uurtjes een gezellig samenzijn van leden van de carnavalsvereniging, carnavalsverenigingen uit andere dorpen, Oosterbekers, ondernemers en overige genodigden. Voor Danielle een zeer goede bekende achter de bar van Lebret (GB steunfractielid Matthijs), die samen met zijn collega’s de avond wederom top hebben verzorgd.

Namens GemeenteBelangen succes met alle voorbereidingen en vooral veel plezier met de komende festiviteiten en alvast een zeer geslaagd carnaval in februari gewenst!