Met diep verdriet geven we u kennis van het overlijden van Paul Janssen, Raadslid GemeenteBelangen Renkum

Renkum, 8 oktober 2024 – Met groot verdriet hebben wij, kennisgenomen van het overlijden van ons gewaardeerde raadslid, Paul Janssen(57). Paul heeft zich jarenlang onvermoeibaar ingezet voor de inwoners van de gemeente Renkum en was een drijvende kracht achter onze partij. Zijn toewijding, inzet en betrokkenheid bij de lokale gemeenschap waren een inspiratie voor velen.

Paul was een man die altijd klaarstond om te luisteren en op te komen voor de belangen van de Renkumse inwoners. Zijn passie voor de politiek en zijn streven naar een betere samenleving waren duidelijk zichtbaar in zijn werk. Hij heeft binnen en buiten de gemeenteraad veel betekend voor onze gemeenschap.

Wij zijn diep geraakt door zijn voor ons veel te vroege overlijden en zullen hem herinneren als een betrokken, lief en warm persoon. Zijn verlies laat een grote leegte achter binnen onze partij en de gemeenteraad.

Onze gedachten gaan uit naar zijn vrouw Karin, lieve dochters, schoonzoons, familie, vrienden en alle anderen die hem dierbaar waren. In deze moeilijke tijd wensen wij hen veel sterkte en kracht toe.

Namens Team GemeenteBelangen Renkum

Annemiek Nijeboer, fractievoorzitter