GB betrekt inwoners met nieuw initiatief: ‘Idee voor Renkum’

Het verkiezingsprogramma van GemeenteBelangen (GB) houdt rekening met wensen vanuit de samenleving. We hebben het programma zorgvuldig afgestemd met inwoners, organisaties, ervaringsdeskundigen en onze leden. Passend in onze visie op de leefbaarheid en duurzaamheid van de zes dorpen. Ons programma staat half februari online.

Ons programma biedt óók ruimte voor andere ontwikkelingen. De tijd staat namelijk niet stil. GB vindt het belangrijk om altijd nieuwe suggesties en ideeën op te halen. Dat is inspiratie die verder gaat dan het schrijven van een verkiezingsprogramma. Graag laten we ons, vooral door mensen uit onze mooie gemeente, telkens weer inspireren. Maak gebruik van elkaars ervaringen, kennis, teleurstellingen en successen: samen zijn we sterk!

Daarom hebben we het volgende bedacht:
Iedere inwoner of organisatie nodigen we uit om met voorstellen te komen, die met de gemeente Renkum te maken hebben. GB zegt: ‘waar je woont, moet het goed zijn’. Wat vinden jullie daarbij belangrijk?

Alle door ons ontvangen reacties worden genummerd en gebundeld in een boekwerkje. We overhandigen dat aan de burgemeester en aan alle nieuwgekozen raadsleden. GB zorgt ervoor, dat de volgende gemeenteraad over ieder onderwerp een uitspraak doet. Wij geven daarbij uiteraard ook aan wat GB van jullie ideeën vindt.

Reacties, het liefst met een foto of tekening, kunnen worden gemaild naar IdeeVoorRenkum@gbrenkum.nl. Lukt mailen niet? Neem dan contact met ons op via telefoon of WhatsApp.

We houden je op de hoogte en kijken naar reacties uit! Heb je een idee? Doe dan
mee!